6-TÝŽDŇOVÝ KURZ: ZDRAVÝ CHRBÁT PRE ZAČIATOČNÍKOV

UTORKY o 19,45 - 21,00  hod
11. sept. - 16. okt. 2018

KURZ S INDIVIDUÁLNYM PRÍSTUPOM PRE VŠETKÝCH, KTORÝCH TRÁPI "BOĽAVÝ A STUHNUTÝ" CHRBÁT. ALE AJ PRE TÝCH, KTORÍ SI CHCÚ ZLEPŠIŤ DRŽANIE TELA, NAUČIŤ SA DÝCHAŤ,  SPOMALIŤ, ALEBO LEN ZAČAŤ S JOGOU. MIESTO NA PODLOŽKE BUDE KAŽDÝ UTOROK VYHRADENÉ AJ PRE VÁS.

Môžete očakávať individuálny prístup. Lektor učí a vedie skupinu maximálne 10 osôb.

Pri pravidelnom cvičení si prirodzene zlepšíte držanie tela, navnímate si neutrálne postavenie chrbtice, ktoré si ako bonus ponesiete aj do bežného života, zvýšite vitálnu kapacitu pľúc, uvoľníte napätie, stres a únavu. Zistíte, ako sa dá napätie vydýchnuť. Počas hodiny sa oboznámite s viacerými základnými asánami (pozíciami) a ich variáciami, vysvetlíme si ich správne zarovnanie, aby prinášali čo najviac benefitov. Prechody medzi pozíciami budú plynulé, s rešpektom k možnostiam každého tela. 

 

ZAČÍNAME S JOGOU-INTENZÍVNY SEPTEMBROVÝ KURZ

PONDELKY, STREDY A NEDELE o 19,45 - 21,15  hod 

17.sept. - 21.okt. 2018

RADI BY STE ZAČALI S JOGOU A NEVIETE AKO? CHCETE SA NAUČIŤ ZOSTAVU AJ PRE DOMÁCU PRAX? STE ÚPLNÝ ZAČIATOČNÍK? MESIAC JE OPTIMÁLNA DOBA NA TO, aby STE SA "ZVLÁDLI" ZÁKLADy.  PRAVIDELNOU PRAxou získate NIE LEN návyk, ALE SI AJ udržíte  motiváciu a získate nový pocit!!!

Ak chcete zmeniť doterajší spôsob života, potrebujete viac pohybu, túžite mať zdravšie, pevnejšie a pružnejšie telo, uvoľniť myseľ, stres a napätie, tak  tento mesačný kurz je pre Vás ideálnym štartom. K dispozícii je 8 výukových hodín (pondelky a stredy) a 4 opakovacie hodiny (nedele). Na každej výukovej hodine sa oboznámite s ucelenou časťou /sekvenciou/ jogovej zostavy, ktorá sa ich absolvovaním spája do jedného celku. Nedele budeme opakovať to, čo ste sa počas týždňa naučili. Tu je priestor "doučiť sa" prípadne vymeškanú hodinu, povieme si viac k ashtanga joge, dychu, práci s energiou, koncentrácii...

Prevedieme a oboznámime Vás s úžasným jogovým systémom, ktorý prepája dych s pohybom. Naučíte sa dýchať, pretože dych je základ nielen života, ale aj jogovej praxe. Spolu sa krok po kroku naučíte spájať dych s jednotlivými pozíciami skrátenej 1. série ashtanga jogy. Keďže každé telo je iné, tak Vás naučíme každú pozíciu tak, aby ste ju zvládli, citili sa v nej príjemne a stabilne. Môžete očakávať individuálny prístup. Limit: 10 osôb.

 

DETSKÁ A RODIČOVSKÁ JOGA

Detičky 3 - 7 rokov + sprevádzajúci rodič: každý cvičí vo svojej skupine.

ŠTVRTKY   15,00 -16,00 hod

Na leto aktivitu spúšťame ako "pilot" vo vybraných termínoch. Hodina sa uskutoční, ak sa prihlásia aspoň 3 detičky. V opačnom prípade Vás budeme informovať o zrušení hodiny najneskôr 3 hodiny pred jej začiatkom.
August: 9.8.  16.8.  23.8.  30.8. 

 

6 týždňový KURZ: ŽENSKÁ HORMONÁLNA JOGA (JESEŇ)

STREDY   20,00-21,15 hod

19.9. -24.10. 2018

 

Srdečne Vás pozývame na kurz ženskej hormonálnej jogy inšpirovaný hormonálnou jogovou terapiou podľa Dinah Rodrigues. Dinah Rodrigues zostavu hormonálnej jogovej terapie tvorila približne 20 rokov, všetko konzultovala s uznávanými jogovými učiteľmi, ale tiež lekármi a fyzioterapeutmi. Jej terapia po celom svete prináša úžasné vysledky. Hormonálna joga je prirodzená terapia, ktorá vychádza z jogy, a ktorá aktivuje či obnovuje tvorbu ženských pohlavných hormónov. Je to dynamický druh jogy, ktorý prináša prekvapivo rýchle výsledky. Predstavuje holistickú a omladzujúcu techniku, ktorá obnovuje tvorbu hormónov, posilňuje vaječníky, štítnu žľazu, prištítne telieska, hypofýzu a nadobličky. Napriek tomu, že cvičenia hormonálnej jogy sa líšia od hathajogy a sú špecifickejšie, nie je zložité ich cvičiť a výsledky sú veľmi povzbudivé a motivujúce. Nielenže zvyšujú hladinu ženských hormónov, ale súčasne znižujú aj intenzitu symptómov menopauzy, premenštruačné symptómy (PMS), pomáhajú pri ťažkostiach otehotnieť a pod. Hormonálna jogová terapia reaktivuje vaječníky, zvyšuje hladinu ženských pohlavných hormónov a znižuje intenzitu symptómov na minimum alebo ich úplne odstraňuje. Hormonálna joga celkove podporuje plodnosť, pomáha posilňovať imunitu a omladzovať telo.

HOT JOGA v Jogovni

Milí jogovníci,

od 17. septembra nám pribudnú hodiny HOT JOGY. Môžete sa tešiť na dopoludňajšie a aj podvečerné hodiny. K dispozícii budú dva koncepty HOT JOGY. Bližšie informácie poskytneme čoskoro.

75 min  - pre všetkých.

Hodina sa uskutoční pri minimálne 4 prihlásených osobách.

JOGOVŇÁCKA HOT JOGA verzia hot jogy vychádza zo sylabu liečebného jogového systému Ashtanga jogy s prirodzeným hlbokým dychom. Je jemná, príjemná, uvoľňujúca, menej fyzicky náročná. Súladné prepojenie dychu a pohybu.

HOT JOGA PRE NÁROČNEJŠÍCH- náročnejšie asány, dlhšie zotrvávanie v pozíciách. Vhodná pre všetkých, ktorí si chcú užiť budovanie pevnosti tela, prežiť a precítiť intenzívne naťahovanie v pozíciách.

V asánach sa zotrváva dlhšiu dobu, čím sa otvára priestor na príjemné natiahnutie a spevnenie tela, uvoľnenie chrbtice, kĺbov a svalov v liečivom infračervenom teple, ktorým sa miestnosť pozvoľne vyhreje na 36-39 stupňov pri zvýšenej vlhkosti vzduchu. Hodina je moderovaná učiteľom, ktorý vedie skupinu v spoločnom tempe, vysvetľuje prepojenie medzi dychom a pohybom. Učiteľ počas hodiny vysvetľuje správne prevedenie pozícií, dohliada na bezpečnosť, koriguje chyby. Hodina je vedená v tempe, ktoré je zvládnuteľné pre všetkých, ponúka varianty pre každý level a je tak vhodná aj pre začiatočníkov. Hot joga ponúka efektívny spôsob ako sa zbaviť toxínov, zlepšiť prekrvenie tela, podporiť imunitu a naštartovať svoj metabolizmus. Cvičenie v teple sa výslovne neodporúča osobám s vysokým krvným tlakom, inými kardiovaskulárnymi ochoreniami a tehotným ženám. Pred hodinou je potrebné dodržiavať poctivý pitný režim.

DONESTE SI FĽAŠKU NA VODU, VEĽKÝ UTERÁK NA PODLOŽKU!!! 

VEĽKÁ YIN JOGA A ZÁŽITKOVÁ RELAXÁCIA S TIBETSKÝMI MISKAMI

PIATOK o 18,15-20,30

31. augusta

Veľká YIN JOGA spojená s meditáciami (tibetské misky a levia meditácia).  Doprajte si čas na uvoľnenie tela a mysle počas 135 minút. Zážitok, transformácia, práca s mysľou, uvoľnenie napätia.


Na čo sa môžete tešiť:

YIN JOGA - pomalá, uvoľňujúca hlboké štruktúry tela (fascie svalov, šliach a kl'bových obalov). Pripraví naše telo, natiahne stuhnuté väzivo, skľudní myseľ.

30 min - Meditácia s tibetskými miskami - uvoľnenie  a harmonizácia tela, utíšenie mysle a levia meditácia.