PRE DLHÝ A AKTÍVNY ŽIVOT-DENNÉ JOGOVÉ MINIMUM: MESAČNÝ KURZ

JOGOU K ZDRAVÉMU TELU A DOBREJ NÁLADE  4.-25. júna 2018

Tento pondelkový kurz je určený pre všetkých, ktorí nemali doteraz veľa príležitostí k aktívnemu pohybu a ich telo je slabé, tuhé, ochabnuté, prípadne s kilami navyše. Taktiež pre všetkých, ktorých zdravotné, či telesné obmezenia limitujú v pohybových aktivitách. Kurz je veľmi dobrým štartom pre mladých, ktorí sa chcú začať venovať joge, zlepšiť si držanie tela, Taktiež je vhodný aj pre seniorov, ktorí by si radi až do vysokého veku udržali kondíciu, silu, mladistvého "ducha".

Naučíme Vás tzv. denné jogové minimum, ktoré si budete vedieť zacvičiť aj sami doma. A navyše správne a bezpečne. Dozviete sa o možnostiach variácií, ktoré sú pre Vaše telo najvhodnejšie do času, kým Vás pustí hlbšie. Naučíme Vás dýchať tak, aby sa pre Vás dych stal liekom. Po skončení kurzu sa viete v našom štúdiu prostredníctvom ďalších kurzov, alebo aj verejných hodín posúvať ďalej a učiť sa nové asány pod dohľadom skúsených lektorov.

VIAC ENERGIE! PEVNEJŠIE A ZDRAVŠIE TELO! PRUŽNEJŠIA A OTVORENEJŠIA MYSEĽ! MENEJ TUKU! Aj to sú účinky jogy. Že joga nie je pre Vás? Jogu môže cvičiť každý a to bez ohľadu na hmotnosť, ohybnosť, vek, telesné obmedzenia. Vyskúšajte a zistite sami na sebe, ako sa po pár týždňoch budete cítiť lepšie, zdravšie, pribudne sila, odídu bolesti chrbta, vaše telo sa začne meniť a Vy budete so sebou spokojnejší.

ČAKAJÚ NÁS 4 STRETNUTIA: 

ČAS: 20,00- 21,00

Vždy v pondelok 4. jún.    11.jún.    18.jún     25.jún

Lektor: Terézia Krížová , RYT 100 Ashtanga joga 1. séria

SUMA: 40 EUR

 

ČO MÔŽETE OD KURZU OČAKÁVAŤ?

  • Naučíme Vás 15 min. zostavu denného minima, ktorú si dokážete zacvičiť aj sami doma!!!
  • Budete poznať varianty pozícií, ak Vám telo nedovolí cvičiť v plnom rozsahu.
  • Dostanete základ na rozvoj samostatnej praxe, ktorú si môžete budovať na Mysore hodinách, kde si budete cvičiť sami pod dohľadom učiteľa.
  • Súčasťou kurzu bude aj Vaša denná domáca prax na základe nami dodaných materiálov. Budeme Vás motivovať k domácej praxi.

AKO VÁM KURZ MÔŽE ZMENIŤ ŽIVOT?

Budete sa učiť v prvom rade opäť poriadne dýchať. Nie len počas kurzu, ale aj v reálnom živote. Hlboký a vyrovnaný dych je základom nášho telesného aj duševného zdravia. V dnešnej dobe je náš dych plytký, rýchly, nedbalý a vedie k únave, vyčerpaniu, nedostatočnému okysličeniu buniek, zlej regenerácii, zníženej imunite, vyššej náchylnosti na rozličné ochorenia dnešnej doby, nervozite, zhoršenej tolerancii na stres. Vďaka pravidelnej praxi sa stanete zdravší, ohybnejší, pružnejší, štíhlejší, vyrovnanejší, spokojnejší, šťastnejší. Vaše telo aj pokožka bude vyzerať mladšie a vitálejšie, telo aj myseľ si udržíte vo vysokej kondícii do neskorého veku.

Viac informácii k dychu a ako nás ovplyvňuje, nájdete tu.

Naučite sa plynulému prepojeniu dychu s pohybom v presne stanovených pozíciách. Tento súlad dychu a pohybu Vám pomôže vytvoriť vnútorný tok energie, ktorý telo zahrieva, očisťuje, okysličuje bunky, vyživuje orgány, čistí a ukludňuje nervový systém, posilňuje imunitu. Zvýši sa Vaša vitálna kapacita pľúc, zlepší metabolizmus, trávenie, upravují sa hormonálna rovnováha.

Pri pravidelnom cvičení získate silné telo, vybudujete si pevnú a sústredenú myseľ. Zlepšíte si celkový stav psychiky, časom odstránite psychické a duševné bloky. Obnovíte prúdenie energie v tele, podporíte vitalitu. Vedľajším, no potešujúcim efektom sa stane “pevnejšie, štíhlejšie a zdravšie” telo, ktoré si dokážete udržať do vysokého veku. Aj Vaše okolie ocení zmenu a Vy sa budete cítiť príjemnejšie, sebavedomejšie, vyrovnanejšie.

Pozrite sa, čo všetko spolu dokážeme:) 

Jedna z mojich žiačok, ktorá absolvovala kurz v októbri a už cviči takéto kúsky!!! Všetko sa dá, len sa na to treba odhodlať a skúsiť vydržať.

Príbeh jednej našej Yogi-girl

Pred 3 mesiacmi prišla k nám mladá žienka so želaním, že by si ešte niekedy chcela zaviazať šnúrky na topánkach. Má herniu disku v driekovej chrbtici (vyskočenú platničku), poskracované hamstringy (zadné stehná). Nedokázala sa vôbec predkloniť ani len v podrepe s tým, aby sa rukami dotkla zeme. 
Má krásnu postavu, nikdy nebola nútená cvičiť a zrazu jej telíčko začalo vracať späť, že sa nehýbala. Dennodenné bolesti, seknutia v krížoch, obmedzenie v pohyboch hlavne v predklonoch. Vzhľadom k nízkemu veku jej stav chrbtice bol alarmujúci. Nadišiel čas s tým niečo urobiť.

Pustili sme sa do toho...vysledok vidíte... stačili 3 mesiace pravidelného cvičenia, naťahovania a posilňovania spolu so správnym dychom. A "nemožné" sa stalo skutočnosťou. Joga aj Vám môže zmeniť život k lepšiemu.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE

Tu sa dozviete, ako sa na lekciu pripraviť.

Doporučujeme  nejesť dve hodiny pred cvičením. V daný deň sa vyhnite korenistým, cesnakovým,  pikantným a mastným jedlám. Avšak necviče nalačno! Ak potrebujete zahnať hlad, pomôžu orechy, sušené ovocie, musli tyčinka… Nepite väčšie množstvo tekutín  cca 15 minút pred cvičením.

Oblečenie by malo byť pohodlné, doporučujeme legíny pre ženy a krátke nohavice pre pánov, bavlnené alebo na jogu určené tričko jemne priliehavého strihu. Cvičí sa naboso, oblečte si na seba len to, v čom chcete cvičiť. Šperky a iné doplnky si odložte v šatni, nedoporučujeme v nich cvičiť kvôli bezpečnosti.

Ženy a dievčatá si upravia vlasy zviazaním do copu, ideálne je upliesť si dva vrkoče. Rozpustené vlasy nie sú vhodné! Počas menštuácie sa nedoporučujú inverzné (obrátené) pozície, no na kurze môžete kľudne ostatné pozície cvičiť.

Nie je vhodné pred hodinou použiť ťažký parfém, skôr jemný deodorant, alebo ľahký aróma olej. 

Podložky na cvičenie sú k dispozícii, je však možné použiť aj vlastnú. Malý uteráčik na tvár a ruky je možné si zapožičať, uterák pre prípad sprchovania si doneste vlastný.

 

PODMIENKY REZERVÁCIE KURZU

Počet miest je limitovaný. Kurz sa uskutoční, ak sa prihlásia minim. 4 osoby.

Rezervácia miesta na kurz je záväzná a to uhradením poplatku.

Poplatok za kurz je nutné uhradiť 5 dní pred nástupom na kurz. V prípade záujmu o kurz nás kontaktujte na: info@jogovna.sk, obratom Vám pošleme informácie k platbe. Potrebujem od Vás ůdaje k vystaveniu predfaktúry: meno, priezvisko, adresu bydliska. Pri neuhradení poplatku do tohto termínu sa registrácia ruší a miesto je posunuté inému záujemcovi. 

V prípade nenastúpenia na kurz, alebo v prípade prerušenia kurzu  sa poplatok nevracia späť. V prípade choroby alebo inej závažnej prekážky na strane lektora Vám bude ponúknutá náhradná hodina podľa dohody.

 

STORNO PODMIENKY: 

Registračný poplatok 40€ je nenávratný. 

V prípade neúčasti na niektorej  z hodín je možné po dohode s lektorom zúčastniť sa na Mysore hodine bezplatne avšak len počas trvania kurzu. Nahradiť si môžete jednu hodinu a to len na Mysore hodinách, ktoré nájdete na našej web stránke www.jogovna.sk .v sekcii Rezervácie.

Platbou tréningu súhlasíte so všetkými týmito storno podmienkami.

 

 

ČO JE JOGA Z POHĽADU FYZICKEJ PRAXE?
Je to systém v ktorom sa kľúčová pozornosť venuje dýchaniu a jeho plynulému prepojeniu s pohybom v presne stanovených pozíciách. Tento súlad dychu a pohybu vytvára vnútorný tok energie, ktorá telo zahrieva, očisťuje, okysličuje bunky, vyživuje orgány, čistí a ukludňuje nervový systém, posilňuje imunitu.
Pri pravidelnom cvičení si trénujeme zdravé a silné telo, pevnú a sústredenú myseľ. Zlepšujeme si stav psychiky, odstraňujeme psychické a duševné bloky. Obnovujeme prúdenie energie v tele a vedľajším, no potešujúcim efektom je “pevné a zdravé” telo.
Jogovňa doporučuje všetkým so sedavým zamestnaním, s jednostranným zaťažením tela a športovcom s “poskracovanými svalmi”. Je ůčinným nástrojom pri psychickom vyčerpaní, únave a strate životnej energie. Výrazne prispieva k eliminácii bolestí hlavy a chrbta.