ASHTANGA JOGA+DENNÉ JOGOVÉ MINIMUM

DENNÉ JOGOVÉ MINIMUM - 12 min

 

Toto je základ našej jogovej praxe, ak nemáme veľa času a túžime po pohybe. Ani nie 15 minút denného času si venujte pre seba.

ASHTANGA JOGA: SKRÁTENÁ VEDENÁ HODINA PO  NAVASÁNU

 

Táto zostava je vhodná pre praktikantov sylabusu ashtanga jogy, ktorí poznajú asány, vedia, ako ich správne praktikovať. Plynule spájame dych a pohyb v jeden celok. Každý pohyb je vedený buď nádychom, alebo výdychom, je to presne dané sylabom, ktorého nemennosť zabezpečí bezpečnosť praxe. Táto forma hodiny je ťažkou pre začiatočníkov a pre tých, ktorí nemajú pravidelnú jogovú prax.

ASHTANGA JOGA - CELÁ HODINA

 

Táto zostava je vhodná pre pokročilých praktikantov sylabusu ashtanga jogy, ktorí poznajú asány, vedia, ako ich správne praktikovať. Je potrebná pravidelná denná jogová prax, aby bola táto zostava prínosom. Táto zostava čistí naše telo, zvyšuje náš vnútorný oheň, ozdravuje trávenie.

ASHTANGA JOGA -VEDENÁ 1. a 2. SÉRIA MIX

 

Táto zostava je vhodná pre pokročilých praktikantov sylabusu ashtanga jogy, ktorí poznajú asány, vedia, ako ich správne praktikovať. Je potrebná pravidelná denná jogová prax, aby bola táto zostava prínosom. Ponúka priestor "nakuknúť" do tajov druhej série, ktorá pôsobí na naše energetické dráhy- "nádi'", ktoré čistí. 

ASHTANGA JOGA -VEDENÁ 1. a 2. SÉRIA MIX

Táto zostava je vhodná pre pokročilých praktikantov sylabusu ashtanga jogy, ktorí poznajú asány, vedia, ako ich správne praktikovať. Je potrebná pravidelná denná jogová prax, aby bola táto zostava prínosom.