Miesto pre váš jogový domov.
REZERVAČnÝ SYSTÉM VIDEO ARCHÍV 

NOVINKY/ AKCIE/WORKSHOPY

O nás - shala

NÁŠ CIEĽ?

Vytvoriť priestor, kde je možné prepojiť princípy tradičnej jogy s ohľadom na fakt, že žijeme v 21. storočí.

Prekonávať predsudky, že joga nie je pre mňa, ak nežijem a nekonám ako “pravý jogín”.

Jogovňa sa snaží byť miestom, kde nie je dôvod cítiť sa divne, ak som iný. Je to miesto pre každého, kto má záujem prísť.

 

 

 

viac o nás

 

NOVÉ OTVORENÉ LEKCIE GRAVID JOGY - VO FORME AJ POČAS TEHOTENSTVA

NEDELE 16:15 - 17:15 

Milé žienky, maminky! Ponúkame Vám lekcie tehotenskej jogy pod vedením certifikovaných lektoriek jogy so špecializáciou na jogu pre tehotné.  Gravid joga podporuje nielen fyzické, ale aj psychické zdravie, preto je medzi budúcimi mamičkami obľúbená. Pripomíname, že aktivite je potrebné sa venovať pravidelne, aby ste pocítili jej účinky.

 

PRIHLÁSENIE:  píšte nám na: info@jogovna.sk

 

  • meno+ priezvisko, mail, mobil osoby, ktorá sa zúčastní kurzu
  • názov kurzu, o ktorý máte záujem
    My Vás budeme informovať, či máme na kurz voľné miesto. Ak áno, tak  Vám pošleme ďalšie info k platbe.

Možnosť jednorázového prihlásenia:
JEDNORÁZOVÁ LEKCIA: 10 eur/lekcia ➡️  PRIHLASUJETE SA SAMI CEZ cez rezervačný systém

 

Tehotenstvo je plné radosti a očakávania, ale aj obdobím telesných zmien, nepohodlia, únavy, výkyvov nálad spôsobených hormónmi, predovšetkým relaxínu, ktorý spôsobuje uvoľňovanie a oslabovanie tkaniva nielen v oblasti pánvy, ale aj na celom tele. Preto je potrebné posilňovať počas tehotenstva svalstvo na celom tele, ktoré pomáha udržať správny rozsah uvoľnených kĺbov v dôsledku zvýšenej hmotnosti. Aktívny a zdravý pohyb vychádzajúci z jogy pomáha predchádzať syndrómu dolnej dutej žily,  je prevenciou vysokého krvného tlaku, či žalúdočných nevoľností. V tele budúcej mamičky dochádza k zmenám, ktoré sú sprevádzané uvedenými príznakmi. Možnosťou, ako sa s tehotenskými ťažkosťami lepšie vyrovnať, je pravidelné cvičenie tehotenskej jogy.

Na JOGU PRE TEHUĽKY sa môžu prihlásiť aj tie mamičky, ktoré sa doteraz vo svojom živote s jogou nestretli a ani sa nevenovali žiadnej športovej činnosti. Podľa vyjadrení odborníkov, je to ten najlepší čas na začatie pravidelnej pohybovej činosti, pretože prospech z nej bude mať nielen mamička, ale aj samotné bábätko. Jednotlivé cvičenia sa dajú prispôsobiť rôznym úrovniam a individuálnym fyzickým požiadavkam každej ženy. Tehotenská joga je vhodná od 14. týždňa tehotenstva, ak ste sa pred tým joge nevenovali. Tehotným ženám, ktoré sa pred otehotnením venovali joge či aktívne športovali a naďalej cítia potrebu aktívneho pohybu, je možné pripraviť individuálnu lekciu jogy, ktorá bude rešpektovať skutočnosť, že vo Vašom tele prebiehajú veľké hormonálne a fyziologické zmeny. 

Lektorka: Timea Lukáčová Desetová, llektorka jogy 1. stupňa+gravid joga a hypnopôrod